Cuchara

MerkevolutieWebsites

Een bezoek aan Cuchara is meer dan uit eten gaan: het is een symfonie van pure smaken, gecreëerd door chef Jan Tournier. Deze tweesterrenzaak staat bekend om zijn verfijnde keuken en unieke sfeer. We vertaalden dit gastronomische verhaal digitaal naar een website die dezelfde intensiteit en elegantie uitstraalt.

In het restaurant prijkt een intrigerend werk van kunstenares Esther Barend: Sensation of Flavours. Dit indrukwekkende vierluik van natuurlijke materialen vormt een krachtig contrast met de ronde en ovale tafels in de ruimte. We gebruikten dit kunstwerk als visuele inspiratie en als sfeervolle achtergrond bij het binnenkomen van de website.

We ontwikkelden een strak design met donkere tinten die perfect aansluiten bij de beleving van Cuchara. De fotografie van Pieter D’Hoop krijgt op de website alle ruimte en komt dankzij de sobere, donkere setting volledig tot zijn recht.

De website is ontworpen als een visuele reis. Van het eerste moment dat bezoekers de site openen, wanen ze zich in de elegante en uitnodigende wereld van Cuchara.

Kookpunt van enthousiasme bereikt? Let's talk!

Ontdek andere cases

Turn up the visual fire

StrategieBrandingMerkevolutieWebsites
8weeks
StrategieBrandingMerkevolutieWebsites
TeaTime Company
MerkevolutieWebsitesGrafisch ontwerp
Eiffage Construction BeLux
BrandingMerkevolutieWebsitesGrafisch ontwerp
Flavory