🔥 Stel jezelf even voor. Wie ben je, van welke projecten kennen we jou, wat is je specialiteit?
🍃 Mijn naam is Katrien Van Rompay en ik ben als burgerlijk ingenieur actief in de infrastructuursector.
Ik heb echter steeds een zeer gedreven passie gehad voor sociale aspecten, zoals samenwerking, sociale duurzaamheid, mensenrechten, etc. (ik droomde van een job in ontwikkelingssamenwerking om de ‘wereld te verbeteren’).
Na een jarenlange ervaring als project- en contractmanager in binnen- en buitenland in de infrastructuursector, heb ik besloten de omschakeling te maken om consultant te worden en organisaties binnen die infrastructuursector te ondersteunen in verbetering van deze sociale aspecten.
Niet alleen ben ik nu als consultant aan de slag, ik ben zo gepassioneerd geraakt door het onderwerp dat ik nu ook een doctoraatsonderzoek gestart in het onderwerp.
Zo wil ik mijn steentje bijdragen om de wereld weer net iets beter te maken voor toekomstige generaties, om zo werkomstandigheden voor alle betrokkenen in infrastructuursector te optimaliseren, en daardoor ook betere projecten op te leveren.
🔥 Je hebt net een branding laten ontwerpen. Kan je daar wat meer over vertellen? (bv.: Waarom? Wat was de insteek? Hoe aangepakt?…)
🍃 The Cornerstone an sich bestond al, maar bood vrij algemene management consulting diensten aan en de activiteiten stonden door de corona-crisis op een laag pitje.
Begin 2022 hebben we de omschakeling gemaakt naar sociale duurzaamheid en duurzame partnerships als focus, en daar hoorde dus een (re)branding bij. We wilden een logo, website en een verhaal dat bij onze nieuwe insteek paste.
🔥 Hoe ben je in contact gekomen met Studio Boiler?
🍃 Ik ben simpelweg op zoek gegaan naar een logo- en webdesigner in het Antwerpse, mét een vrouw aan het stuur. Ik geloof in sterke vrouwen en Astrid hoort daar zeker bij.
🔥 Wat maakt dat Studio Boiler er voor jou uitspringt?
🍃 De eenvoud van de gepresenteerde logo’s op de website van Studio Boiler spraken mij meteen aan, logo’s die eenvoudig en toch héél sprekend zijn. De opbouw van het eigen logo en eigen website gaf wat mij betreft zéér duidelijk de indruk dat er met zorg naar de details gekeken wordt, de keuze was snel gemaakt. Na een eerste telefoontje was met Astrid was ik meteen verkocht.
🔥 Wat is het belang van een goed logo, een goede huisstijl en website?
🍃 Een goed logo en/of website is de eerste indruk die men krijgt, het bepaalt wie je bent, maar ook welke potentiële klanten je aantrekt. Een goed uitgewerkt logo vertelt aan je klanten het verhaal waar voor je staat, maar ook hoe je professioneel te werken zal gaan.
🔥 Wat blijft je bij van het branding traject met Studio Boiler?
🍃 Ik heb echt oprecht genoten van de samenwerking met Studio Boiler. Er moesten nog heel wat ideeën uitgekristalliseerd worden bij het ontwerpen van het logo en de opmaak van de website. Niet alleen heb ik voldoende tijd voor dit denkproces gekregen, bovendien heeft de input van Studio Boiler mij echt geholpen om dit vorm te geven. Bovendien luisteren ze ook echt naar je als klant, en wordt er dus gewerkt aan een logo en website die past bij de klant maar wat mij betreft ook de kenmerken van Studio Boiler draagt. Een échte duurzame samenwerking, wat ons betreft.
Ontdek The Cornerstone.