
🔥 Stel jezelf even voor. Wie ben je, van welke projecten kennen we jou, wat is je specialiteit?
🍃 Hoi, ik ben Laure-Anne. Al meer dan 15 jaar fervent ruiter en reiziger. Hoewel ik van veel dingen in het leven houd, is er niets dat me zo breed doet glimlachen als wanneer ik te paard een ritje maak in de vrije natuur.
Deze passies hebben het zaadje geplant om een eigen reisbureau op te starten gespecialiseerd in authentieke ruiterreizen op maat. Zo zag Outside the Corral het levenslicht! Van het noorderlicht bewonderen op de rug van een IJslands paard in Noorwegen tot galopperen door de eindeloze woestijn in Namibië. Zalig onthaasten te paard in een unieke, idyllische setting staat bij Outside the Corral centraal.
🔥 Je hebt net een branding laten ontwerpen. Kan je daar wat meer over vertellen? (bv.: Waarom? Wat was de insteek? Hoe aangepakt?…)
🍃 Je branding is je “etalage”. Het bepaalt mee de eerste indruk die mensen van je zaak krijgen. Daarom was het voor mij erg belangrijk dat de branding vanaf de start meteen de filosofie en het merk van Outside the Corral duidelijk weerspiegelt. Inspiratie, natuur, vrijheid en kwaliteit waren daarbij belangrijke pijlers.

🔥 Hoe ben je in contact gekomen met Studio Boiler?
🍃 Door het toeval! 😉 Ik vond Studio Boiler via Google bij het zoeken naar ‘een grafisch vormgever’. Ik zag dat ze achter mijn hoek gevestigd waren, wat mijn nieuwsgierigheid prikkelde. Bij het intakegesprek zat het gevoel meteen goed. Astrid voelde heel goed aan waar ik wel én niet naar op zoek was.
🔥 Wat maakt dat Studio Boiler er voor jou uitspringt?
🍃 Ze kruipen mee in de leefwereld van de klant en hun product. Verder hun goeie communicatie, flexibiliteit, prijs/kwaliteit en fijne samenwerking.
🔥 Wat is het belang van een goed logo, een goede huisstijl en website?
🍃 Je klanten nemen je zaak enkel serieus als jij dat ook doet. Een goede, verzorgde branding straalt professionaliteit en vertrouwen uit. Het moet een aantrekkingskracht uitoefenen.
🔥 Wat blijft je bij van het branding traject met Studio Boiler?
🍃 Ik zal nooit vergeten hoe ik tijdens het intakegesprek zei “ik sta open voor alles behalve een paardenlogo” en enkele weken later uiteindelijk buiten wandelde met… een paardenlogo! Ik vond zulke logo’s steeds redelijk kitscherig en ouderwets, niet het gevoel dat ik met Outside the Corral wilde uitstralen. Waarom ik uiteindelijk toch voor een logo met een paard koos? Omdat Astrid het mooiste paardenlogo had ontworpen dat ik ooit al gezien had, dat volledig uitstraalt waar Outside the Corral voor staat: connecteren met de natuur, loskomen van de dagelijkse sleur en jezelf vrij voelen. Het logo is bovendien heel herkenbaar voor de klant. Dit branding proces bewees voor mij dat het leven vol verrassingen zit en dat open staan voor andere, nieuwe ideeën loont. 😉


Ontdek Outside the Corral, uniek zoals jij en met veel liefde verzonden.